Завдання на літо

Українська мова 

СПИСУВАННЯ
1.Петрик ішов стежкою в саду. Бачить, біжить назустріч кудлатий собака. Петрик злякався. Хотів тікати. Раптом до нього притулилося кошеня. Воно підняло голову і жалібно нявчить. Петрик взяв кошеня на руки, розгнівався на собаку і пішов йому назустріч. Собака злякався і утік.
2. Весною ми пішли до лісу. Зійшло сонце. Подихнув легенький вітерець. Всі дерева в лісі заспівали. Кожне співало свою пісню. Береза співала ніжну пісню, а горобина – сумну. У дуба була мужня пісня, а у верби задумлива. Ось які пісні ми почули.
3. Ліс стоїть густою стіною. Шлях вузьким в’юном побіг поміж деревами. Дуби і сосни вже загубили свої шати, та від цього не став прозорий ліс.
    Шумить густий Волинський ліс. Він ніби хоче нас приспати, заколисати.

ДИКТАНТИ
1.Проснувся клен. Відчув, що весна наближається. Вона йде полями. А ластівки на крилах несуть її барвисті стрічки. Зітхнув клен, розправив плечі. Зазеленіли на ньому бруньки.
2. Травень – місяць квітів і пісень. Усе на землі замаяне зеленню. Усе радіє теплому сонцю. Літають у своїх клопотах бджоли. Прокинулись птахи. У гаях витьохкують солов’ї. щедро лічить усім довгі літа зозуля. Жайворонок піснею зустрічає новий день. Після теплих дощів розквітає в небі барвиста райдуга. (45 слів)
Завдання:
1. Записати слова, поділивши їх для переносу:
Знання, гайка, огірок, бур’ян.
Насіння, пальто, одуд, Мар’янка.
2. До поданих слів дописати власні назви.
Собака …,   кінь   …., місто   …. ,   ріка   ….,   письменник …., товариш ….,   вулиця     …. .
3. Списати текст. Вставити потрібні слова за змістом. Підкреслити слова, назви дій.                                
Берізка
     У нашому садку   … білокора берізка. Вона гарна в різні пори року. Навесні на берізці … листочки. Влітку деревце …   зелені шати. Золотисте вбрання   ….   на ній восени. А взимку білокора берізка – це срібна красуня.
Слова для довідки: з’являються, росте, одягає, розвивається.
4. Списати слова, вставити пропущені букви, дібрати перевірні слова.
З.ма, оз.ро, м.довий, д.рев’яний, л.генький, л.сточки, ст..пи, в.рба, з.леної, в.сокий.
5. 1) Вставити пропущену букву «щ»:
*е до* іде, пері*ить злива, *енятко вимокло , як хлю*,
А *иглик, *ебетун *асливий, *ебече, пурхнувши на ку*!
   2) Виконати звуковий аналіз слова «щенятко». 
6.1) Вставити пропущені слова, які є назвами предметів.
Захищає …, вирощує …, сповіщає …, заплющує …, зачиняє …, загортає … .
( дитину, цукерку, огірки, очі, двері, новину).
   2) Виконати звуко–буквений аналіз 1 слова з буквою «щ».
7. До кожного слова додати назву дії.
Чайка ( що робить?), річка (що робить?), учень (що робить?), учитель ( що робить?), ключем ( що зробиш?), човен ( що робить?), чемпіон (що робить?), чижик ( що робить?).
8. До кожного слова підібрати ознаки.
Пилка (яка?), гребінець (який?), піна ( яка?), пісня (яка?), черепаха ( яка?), човен (який?), звірятко (яке?), гриб (який?), джем (який?), джемпер (який?), велосипед (який?).
Підкреслити односкладові слова.
9СписатиПоділити слова на склади.(знизу круглою дужкою)
Джем, джміль, джгутик, джемпер, джерело, джунглі, джаз, бджілка, джмелиний, народжений.
1. Підкреслити слова, які не можна перенести з рядка в рядок.
2. Придумати і записати 2 речення.
10. Списати. Визначити наголос.
Шуба, учень, жолудь, окуляри, учениця, авторучка, урожай, учителька, вчений, машина, гуси, вудка, суниця, синиця, зуб, гарбуз, гриб, урок, звуки, експеримент.
Підкреслити слова, які не можна переносити.
11. Списати. Поділити слова на склади.
Автобус, абрикос, хата, дорога, дитина, дах, парк, айстра, авторучка, мама, катамаран, ананас, кавун, мак, дерева, гарбуз, аеродром.
12. Списати. Підкреслити спонукальне речення.
Чистота – запорука здоров’я. Мийте руки з милом.
Хлоп’ята наловили в’юнів у Дніпрі.
Діти гралися на подвір’ї біля високої грушки.
Бджола мала, а й та працює. Хто не працює, той не їсть.
13. Дібрати слова, протилежні за значенням:
Зайти -   вийти                             Заснути –
Дозволити -                                  Говорити –
Загубити -                                    Сміятися –
14. 1)Списати
Ластівка
Весною з теплих країв повернулися ластівки. Вони дружно почали ліпити хатку під дахом.
У затишному гніздечку з’явились ластів’ята. Вони веселим щебетанням зустрічали сонечко.
     2) В кожному реченні підкреслити підмет і присудок.
15. 1)Записати два слова привітання.
      2)Прочитати текст. Визначити його тип.
Росла на грядці капуста. Була вона велика,кругла,біла. Сто листочків-одежинок мала на собі.
Листочки у неї соковиті, солодкі.
а)Текст-опис
б)Текст- розповідь
в)Текст-міркування
Поставити потрібні розділові знаки в кінці речень.
Вибрати питальне речення.
а)Холодно взимку зайчику
б)Чому взимку іде сніг
в)Бережіть природу
3. Перебудувати речення в спонукальне. 
Хлопчик врятував пташеня.
4.Підкреслити головні слова в реченні.
Земля вкрилася пухнастим снігом.
16. 1)Розібрати слова за будовою ( закінчення , основа , корінь , префікс , суфікс ):  поле , думка, дружба , розмова , премудрий , паличка .
       2)Зробити  аналіз  виділених  іменників  у такому порядку : аналізоване слово , на яке питання відповідає ,   яка  це  частина мови , назва власна чи        загальна ,  назва  істоти чи неістоти , рід , число , з яким словом в реченні зв’язане , яким є членом речення .
         Посадив садівник у саду дику яблуньку . Зрізав зелену верхівку . Розколов стовбурець і увіткнув  молодий пагінець  від хорошої яблуньки .
      3)Зробити аналіз виділеного прикметника  у такому  порядку : аналізоване слово , від якого слова в реченні залежить ,  на яке питання відповідає , до якої частини мови належить ,  число , рід ( в однині ), яким є членом речення .
           А на допомогу столяреві прийшли електрична  пилка , електричний рубанок , електричне долото . 
     4)Зробити аналіз виділених дієслів у такому порядку : аналізоване слово , на яке питання відповідає ,  частина мови , час, рід ( у минулому часі ), з яким словом у реченні  зв’язане , яким є членом речення .
             Наука в ліс не веде , а з лісу виводить .


Математика

Вирази:
30 : 5 + 1 =                30: ( 5 + 1 )=                     0*7 + 1 * 7 =                     ( 10 – 0 ) + 4 =
30 : 5 * 1 =                30 : ( 5 – 0 ) =                   5 * 1 + 6 * 6 =                    10 * 0 + 10 =
15 + 0 : 5 =               8 * 2 + 8 * 5 =                 0 * 2 + 0 * 7 =                      ( 64 – 40 ) : 8 =
100 * 7 – 250 =       10 * 8 + 100 * 8 =         4 * 3 * 0 =                    10 * 7 – 25 =          
 ( 4 + 1 )* 9 =
18 : ( 2 * 3 )=            80 : ( 4 * 2 )=               900  : ( 3 * 3 )=            36 : ( 9 * 2) =            72 : ( 3 * 8 )=
( 3 + 7 )* 4 =             ( 5 + 2 )* 3 =                ( 20 + 7) * 3 =              ( 4 + 6 ) * 8 =
32 * 3 =         12 * 5 =       42 * 2 =       23 * 4 =       17 * 4 =       25 * 3 =        19 * 3 =           33 * 3 =
( 24 + 16 ): 8 =         24 + 16 : 8 =           170 * 2 – 200 =          360 : 4 + 90 =           200 – 5 * 16 =
39 : 3 =     84 : 2 =      69 : 3 =      98 : 2 =         24 : 2 =       48 : 2 =        72 : 2 =    52 : 4 =        150 : 5 =
85 : 17 =       54 : 27 =       70 : 5 =     99 : 33 =     78 : 39 =        98 : 14 =     64 : 16 =       480 : 3 =     540 : 2 =
Ділення з остачею :    20 : 6 =           11 : 4 =         15 : 4 =           27 : 5 =       19 : 4 =        50 : 7 =                                
   Задачі:
  • За літо господарка виростила  208 птахів ( курей, гусей і качок ). Курей і качок було 129 , а  качок і гусей – 155 . Скільки  курей , гусей і качок  окремо виростила   господарка ?
  • В одному мішку було 48 кг цибулі , а в іншому – 24 кг .  Частину цибулі  розклали  в  5 ящиків , по 8 кг у кожний . Скільки кілограмів цибулі ще  треба розкласти ?
  • 24 кг меду розлили порівну у 8 банок , а 30 кг -  порівну в 6 бідонів .  На скільки кілограмів меду було більше в бідоні , ніж у банці ?
  • У магазин привезли 100 кг борошна . 80 кг борошна було в мішку , а решта – у пакетах , по 2 кг  в кожному . Скільки було пакетів з борошном ?
  • Перше число 60 , друге – у 3 рази  менше за перше , а третє – у 4 рази менше за друге . Знайди третє число .
  • Швачка шиє за день 12 сорочок , а її учениця – на 5 менше . Скільки сорочок вони пошиють разом за 5 днів , якщо працюватимуть в такому ж темпі ?
  • Маса одного шланга завдовжки 1 м становить 3 кг . Яка маса  двох таких шлангів завдовжки 13 м кожний ?
  • У парку росте 50 каштанів , кленів – у 4 рази більше , ніж каштанів , а тополь – у 3 рази більше , ніж  кленів . Скільки разом  каштанів , кленів і тополь росте в парку ?
  • Один  насос  накачує 640 відер води за  8 хвилин, а другий – 420 відер води за 6 хвилин. Скільки відер води накачають обидва насоси за хвилину ?
  • В одному бідоні 24 кг олії , а в другому – на 6 кг менше . Усю олію розлили в банки , по 3 кг в кожну . Скільки банок потрібно було ?
        Дії з іменованими числами:
 4м 5дм = … дм              6м 3дм = … дм 
7дм 3см = … см              6дм 2см = … см 
42дм = … м … дм           35дм = … м … дм

 4дм 5 см – 3 дм
 7 дм 8 см – 3 см
 1дм 2 см + 7 см
 3 дм 5 см – 1 дм

 5 дм 4 см – 2 дм
8м 6дм + 2 дм
9 дм     4 см= **см
6 дм 8 см =* *см
6 дм 5 см – 2 дм
7м 3дм + 2 дм
3 дм 5 см=**см
8 дм 6 см =*см
38см = *дм *см
42дм =*дм*см 
 Скласти вирази і знайти їх значення
Добуток чисел 2 і 4 збільшити на 19
Частку чисел 16 і 2 збільшити на 45
20 зменшити на добуток чисел 2 і 8
11 збільшити на частку чисел 18 і 2
Добуток чисел 2 і 7 зменшити на 8.
Частку чисел 24 і 3 збільшити на 18.
Суму чисел 10 і 5 поділити на 3.
Різницю чисел 20 і 4 поділити на 2.
Зменшуване 72 , а від’ємник у 9 раз  менший;
Ділене 63, а дільник на 54 менший ;
Дільник 8 ; , а ділене є добутком чисел 4 і 6 ;
Зменшуване 42 , а від’ємник є часткою чисел 14 і 7 ;
Частку чисел 18 і 9 збільшити в 9 раз .
  1. Запиши числа , в яких : 3 сот. 4 дес.6 од. ;  2 сот. 7 од. ; 2 сот. 3 дес. ; 5 од ІІІ розряду і 6 од. І розряду.
  2. Запиши цифрами такі числа : триста сорок , сорок три , тисяча , вісімсот , вісімсот вісім , чотириста двадцять п'ять .
  3. Запиши «сусідів» числа 600 .
  4. Запиши в сантиметрах  3м 7 см .
Повторити  таблицю множення і ділення !

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Підписуємо зошити!

3 клас. Що з канцелярії придбати, щоб не прогадати

Шкільне приладдя (англійська)