Завдання для допитливих! Писати на окремому аркуші, який вкласти в робочий зошит.

Українська мова
1. Заміни дієслова неозначеної форми дієсловами теперішнього часу.
       (Літати) над пасікою бджілки і (прислухатися). (Чути), що десь далеко-далеко дзвенять голосні дзвіночки. (Летіти) бджілка на музику дзвіночків. (Прилітати) до лісу. А то (дзвеніти) квітки конвалії. 
2. Прочитай. Поділи текст на речення і запиши. Підкресли дієслова 
      Наші предки ліпили посуд руками і випалювали на вогнищі уже в ті далекі часи люди прикрашали його простими рисунками зараз гончарі роблять із глини горщики, миски, глечики вони передають свій досвід молодому поколінню молодь продовжить цю цікаву і потрібну справу

Математика 
Впиши числа так, щоб рівності були вірними 
705 м = ____см
515 т = ______ кг
705 кг = ___ц ___ кг
3 ц 25 кг = ____кг
5080 м = ____км ___м
1025 кг = _____т ____кг
1 000 000 кг = _____т
1 000 000 мм = _____м
5020 мм = ____м ____мм
102 мм = ____см ____мм
515 мм = ____дм ___мм
4 кг = _____г
5 км = ____м
8 м = ____см
8 кг 30 г = ____г
 Задача 1
Відстань між 2 селами 24 км. Вершник проїхав цю відстань туди і назад за 4 год. З якою швидкістю їхав вершник?
Задача 2
Спортсмен виконав 3 стрибки. Довжина першого стрибка 3 м 14 см, другого - на 28 см менша, ніж першого, а третього -- на 3 м 29 см менша, ніж довжина першого і другого разом. Яку відстань подолав спортсмен за 3 стрибки?

Російська мова 
Списать, вставляя пропущенные буквы
(На)лугу
     З_лёный лу(г/х) блестит (на)со_нце. (По)всей окрес_ности разл_ваются запахи цв_тов и трав. Вот голубые к_л_кольчики. В(ъ/ь)ётся цепкий душ_стый г_рошек. Сла(д/т)ким ме(д/т)ком пахнет розовый клевер. Б_леют крупные р_машки (с)з_л_той серединкой. Ползают (по) былинкам жуч_ки (с)пёстрыми спинками. А (в)густой тр_ве с_дит б_льшой з_лёный кузнечик. (Над)лугом л(ь/ъ)ются звонкие г_л_са птиц.
                                                                                                                                               (54 слова)
Слово для справок: серединка.


Всё цв_тёт
       (На)опу(ж/ш)ке леса расцв_ла ива. Лист(ъ/ь)ев (на) дер_ве ещё нет. Ветки все (в)цв_тах — в жёлтых пуш_стых шариках. Вся ива похожа (на)жёлтый шар. Гудят пчёлы. Они берут первый мёд. (К)веч_ру зах_л_дало. Шар умолк. Одни пчёлы успели ул_теть (в)ул(ъ/ь)и. Другие замёрзли. У них нет сил махать крылышками. Они остались н_чевать (на)цветах.
                                                                                                                                                (56 слов)
Слова для справок: утренний, затянет.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Підписуємо зошити!

3 клас. Що з канцелярії придбати, щоб не прогадати

Шкільне приладдя (англійська)